Sunday, August 26, 2012

zaman ol'skul dahulu kala

time aku skolah dulu ...well, sincerely said that i'm not that good la... nak kate yang aku ni slalu convicted tak jugak..well, aku tak pernah kena pggl pegi bilik disiplin...mak n ayah aku pun tak pernah pening kepala dgn problems aku kat skolah...kire ni aku msk lam kategori kanank-kanak baik la jugak...nak kate baik sgt tak la..pernah la jugak ak convicted aksi2 yang dh sah2 melanggar peraturan SMKA tok jiring...tak de sape yang tahu smpai skang, hahaha..nak confess ni...

well, as anak cg, aku ni mmg la kene ikut peraturan sebetul-betulnya la kan..hah..literally je tu, bnyk sgt peraturan yg aku clash cm tu je...ahah...korng tahu kan zaman doulu2 handphone kene banned??skarang??ntah aku tak tahu...tapi banned tak banned, aku taram je bwk..inilah bestnye jd anak cg...handset tu dgn senang lenang aku bwk msk kelas...aku pun tak tahu untk ape aku bwk bnde tu...nak kate mcg pkwe, sumpah, aku free n single time tu smpai skarang...main game snake la yang paling best..lwn ngn kwn sape yg dpt high score..rase jam pinor mate skejap nk follow buah nk kene mkn...hahaha...bile dgr rumors ad spot chech, aku cpt2 lari prgi kt krete mak aku, lempar je hnset tu ikut tgkp yang trbukak skit...mse tu la jntg aku ni brdebar2 mcm nk kuar jntg dri mulut...hahaha..lps dh selamat je, trus aku ketawa sorg2...tkg jage koperasi tgk aku atas bwh je..hahaha...

citer lain, kite smbg lain kali....

No comments:

Post a Comment